Jídelní lístekclose

Chcete si rezervovat telefonicky?

Zavolejte hned!

callSluzby zákazníkum
chevron_right

Všeobecné Obchodní Podmínky

Obecné podmínky pro martiGO

Firma Tribus Business GmbH, ve zkratce označovaná jako "martiGO", je pouze zprostředkovatelem mezi zákazníkem a leteckou společností, hotelem, poskytovatelem půjčovny aut a dalšími partnery, kteří jsou zodpovědní za realizaci rezervace. martiGO nenese odpovědnost za konečné uzavření rezervace. Toto rozhodnutí náleží konečnému smluvnímu partnerovi.

 

martiGO vám nabízí nejlevnější nabídky na cesty, ale neplánuje je s vámi a nepřebírá tak žádnou odpovědnost za chybné údaje zákazníka nebo průběh cesty. Pokud by došlo k problémům při využívání služeb jako let nebo hotel, obraťte se prosím na příslušného smluvního partnera, protože martiGO nemá přímý vliv na jejich rozhodnutí.

 

1. Dostupnost a nabídka

martiGO je online vyhledávač cest. S naší pomocí můžete zjistit dostupnost a ceny letů, hotelů a půjčoven aut, v závislosti na informacích poskytnutých nám od dodavatelů. Nabídky na martiGO nepředstavují závaznou nabídku ze strany martiGO nebo poskytovatele. Zákazník vkládá požadovaná data a poskytovatel rozhodne, zda dojde k uzavření smlouvy. martiGO je pouze zprostředkovatel a nezaručuje dostupnost nabídky, pokud jsou kapacity poskytovatele vyčerpány.

 

Nabídky jsou pouze orientační a nezaručují dostupnost. I když je nabídka zobrazena na našem webu, může se stát, že kapacity jsou při konečné rezervaci vyčerpány. To není v odpovědnosti martiGO.

 

2. Potvrzení rezervace a uzavření smlouvy

Po dokončení rezervace obdrží zákazník potvrzovací e-mail obsahující všechny detaily cestovních služeb. Pokud potvrzení nepřijde do jedné hodiny, doporučuje se zkontrolovat složku se spamem. Pokud e-mail není k dispozici, může zákazník kontaktovat martiGO telefonicky nebo e-mailem.

 

Smlouva je uzavřena, až poskytovatel potvrdí rezervaci. martiGO zůstává zprostředkovatelem a nepřebírá žádnou odpovědnost za uzavření smlouvy nebo přijetí rezervace poskytovatelem. Pokud potvrzovací e-mail obsahuje chybné nebo neúplné informace, je zákazník povinen o tom martiGO okamžitě informovat.

 

3. Platba a splatnost

Celková částka za rezervaci je viditelná během celého procesu rezervace a je splatná po dokončení rezervace. Servisní poplatek martiGO je uveden zvlášť a v případě stornování či přeobjednání není vrácen. Celková cena zahrnuje všechny příslušné daně, poplatky a další náklady.

 

Zákazníkům jsou k dispozici různé možnosti platby, které jsou uvedeny zvlášť. martiGO si vyhrazuje právo provést další kontroly při podezření na podvod a zrušit rezervace, které nemohou být úspěšně dokončeny. V takovém případě bude zákazník informován e-mailem nebo telefonicky.

 

4. Stornování a změny

Změny, přeobjednávky nebo doplňkové služby mohou být provedeny na žádost prostřednictvím martiGO, nicméně kromě nákladů smluvního partnera se účtuje i dodatečný příplatek ze strany martiGO. Možnosti stornování a přeobjednání jsou podle obchodních podmínek jednotlivých poskytovatelů a mohou dosahovat až 100 % ceny lístku. martiGO si vyhrazuje právo na zpracovatelský poplatek.

 

Zákazník je odpovědný za dodržení stornovacích podmínek poskytovatele. Změny rezervace mohou způsobit dodatečné náklady, které může účtovat jak poskytovatel, tak martiGO.

 

5. Vyloučení odpovědnosti

martiGO nenese odpovědnost za zpoždění, stornování nebo jiné problémy způsobené poskytovatelem. V případě nedostatků ve službách poskytovatele musí zákazník kontaktovat přímo poskytovatele. martiGO není zodpovědný za průběh cesty ani za správnost informací poskytovaných poskytovatelem.

 

martiGO působí pouze jako zprostředkovatel a nepřebírá žádnou odpovědnost za skutečný průběh cesty. V případě neočekávaných událostí nebo změn v plánu cesty leží zodpovědnost na zákazníkovi kontaktovat příslušného poskytovatele služeb.

 

6. Cestovní dokumenty

Zákazník má povinnost zajistit, že má všechny potřebné cestovní dokumenty, jako jsou cestovní pasy, víza atd., zejména při mezinárodních cestách, кde mohou platit specifické vstupní předpisy. Platnost a úplnost cestovních dokladů musí zákazník zkontrolovat před odjezdem.

 

V případě, že poskytovatel neposílá elektronické lístky, bude kontaktován zákazník do 48 hodin po rezervaci martiGO. Pokud dojde k problémům s doručením cestovních dokumentů, je povinností zákazníka okamžitě informovat martiGO.

 

7. Povinnosti zákazníka

Zákazník je odpovědný za kontrolu správnosti údajů. Chybné údaje mohou vést k zpoždění nebo dodatečným nákladům. Zákazník je také odpovědný za koordinaci jednotlivých částí cesty, zejména při rezervaci služeb více poskytovatelů.

Předání cestovních dokladů probíhá e-mailem. Pokud poskytovatel neodesílá elektronické lístky, bude zákazník kontaktován do 48 hodin, aby probíral další kroky.

 

8. Vrácení peněz

Vrácení peněz je zpracováno podle stornovacích zásad jednotlivých poskytovatelů. martiGO nepřebírá vrácení peněz za svůj servisní poplatek. V případě stornování platí příslušné podmínky poskytovatele. martiGO si v každém případě ponechává zpracovatelský poplatek, který není vrácen.

 

Vrácení peněz obvykle probíhá ve stanoveném časovém rámci, v závislosti na obchodních podmínkách poskytovatele.

 

9. Místo řešení sporů a použitelné právo

Pro tyto obchodní podmínky a veškeré právní vztahy mezi martiGO a zákazníkem platí rakouské právo. Místo řešení sporů je Vídeň. Tato dohoda platí pro všechny uživatele martiGO a je závazná, jakmile je rezervace dokončena.

 

10. Změny obchodních podmínek

martiGO si vyhrazuje právo měnit tyto obchodní podmínky kdykoli. V takovém případě budou uživatelé informováni e-mailem. Platí vždy obchodní podmínky, které byly platné v době rezervace.

 

Datum: říjen 2024